طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

آیا بنر های اجتماعی همچنان کاربردی هستند ؟

یکی از راه های موفقیت مشاغل تبلیغات است . اصل باید بگوییم یکی از اصلی ترین روش های موفقیت کسب و کار برندینگ از طریق تبلیغات گسترده است . شاید این روزها به دلایلی نظیر مسایل اقتصادی کمتر شاهد تبلیغات فوق العاده زیاد در سطح وب باشیم اما با این تفاصیر همچنان می توان در میان گسترده ترین شرکت های اینترنتی حضور داشت و از تبلیغات بروز استفاده نمود.

اصل مطلب در اینجا درباره طراحی بنر اینستاگرام و تلگرام هست که میخواهیم بدانیم همچنان مورد استقبال قرار میگیرند یا نه زمان آن ها به پایان رسیده و دیگر همانند گذشته کسی از طریق این شبکه های پیام رسان اجتماعی فعالیت کسب و کار انجام نمی دهد . خوب قطعا در جریان این موضوع هستید که طی مدت ۲ سال گذشته محدودیت های زیادی برای این پیام رسان Telegram  پیش آمد و همین موضوع سبب شد تا بسیاری از کاربران خود را در داخل ایران از دست دهد .

با این حال با توجه به بررسی هایی که در مدت یک گذشته داشته ایم به این نتیجه رسیدم که در روزها و ماه های ابتدایی این محدودیت کاربران زیادی از این اپ فاصله گرفتند و به ناچار به اپ های دیگر روی آوردند . بعد از مدتی با وجود محدودیت ها برخی کسب و کارها مجدد به این اپ بازگشتند و طراحی بنر اینستاگرام و تلگرام در دستور کار خود قرار دادند . حتما که مانند گذشته نخواهد بود . اما هستند کسب و کارهایی که به اپ علاقه دارند و با توجه امکانات این اپ ترجیح می دهد علاوه بر استفاده از اپ های ایرانی . این اپ را هم با وجود محدودیت ها مورد استفاده قرار دهند .

پس پاسخ سوال این مطلب را نمی توان به صورت قاطعانه گفت که بله . بلکه با تبصره هایی که عرض شد می توان به صورت نسبی دانست اما خوب باید به آن تعداد نسبتی هم احترام گذاشت . حالا در این بین شرکت های زیادی هستند که در زمینه طرح لایه باز بنر های تلگرام اقدام میکنم که آن هم به نوبه خود مهم است . در پایان پیشنهاد میکنیم وبلاگ پارسی طرح ایرانیان را ببینید .

ادمین اینستاگرام
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید