قالیشوویی در مشهد

ارزان ترین و بهترین قالیشویی در مشهد

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

خدمات قالیشویی در مشهد

نظافت و شستشوی فرش همواره جزء مهمی از امور منزل بوده است. قالیشویی در گذشته توسط افراد خانواده و به صورت سنتی انجام می گرفت اما امروزه کمتر کسی زمان کافی و مکان مناسب برای شستن قالی را دارد و این کار با گذشت زمان و پیشرفت فناوری تبدیل به یک تخصص و صنعت شده است که اغلب به صورت مکانیزه انجام می گیرد.

این روزها همه چیز با پیشرفت مدرنیته و شهرنشینی پیشرفت کرده، حتی صنعت قالیشویی !

 

فن باز
قالیشویی فن باز
شستشو قالی به دو صورت  :

شستشو قالی در منزل با دستگاه در مشهد

شستشو قالی در کارخانه در مشهد

هر دو مورد شستشو توسط فن باز انجام می شود

بهترین زمان برای شستن قالی

بهترین زمان برای شستشوی قالی از ماه اسفند شروع می شود و تا پایان تابستان ادامه دارد.  قبل از بهار به دلیل نزدیک شدن به عید و خانه تکانی فرش ها هم حسابی نونوار و تمیز می شوند و بعد از تعطیلات تابستان نیز چون فرزندان بیشتر در منزل حضور داشتند احتمال کثیفی فرش ها وجود دارد و از طرفی هوای تابستان که گرمتر از دیگر فصول سال است با داشتن آفتاب داغ باعث خشک شدن طبیعی فرش می شود و قالی ها در زیر نور آفتاب ضدعفونی شده رنگ شفافی را به خود می گیرند.

چرا فرش ها را به قالی شویی فن باز بسپاریم؟

به دلایل زیادی توصیه می شود که از خدمات قالیشویی فن باز در مشهد استفاده کنید. که چند مورد از آن ها را در ادامه بررسی می کنیم.

  • نظافت قالی هایتان را به دست افراد کاردان می سپارید، و از سلامت آنها مطمن خواهید بود.
  • صرفه جویی قابل ملاحظه ای در مصرف آب کشور می کنید. چرا که قالیشویی ها نیز در مصرف آب استاندارد های خاصی دارند.
  •  در قالیشویی ها علاوه بر شستشوی تخصصی انواع فرش ها و تابلو فرش ها، خدمات دیگری نظیر لکه بری، رفوگری، شیرازه پیچی، ریشه زنی، دارکشی، رفع سوختگی و ترمیم آن ها ارائه می شود که بسیار کاربردی است.
  • شستن فرش های رنگ روشن یا انواع فرش ابریشم از حساسیت بسیار بیشتری برخوردارند که این متخصصین صحت و سلامت هر نوع فرشی را پس از شستشو تضمین می کنند.
  • خدمات قالیشویی در منزل نیز توسط بسیاری از این شرکت ها ارائه می شود.

بنابر موارد بالا و با توجه به نزدیک شدن به پایان تابستان می توانید با خیالی راحت شستشو و ترمیم قالی هایتان را به قالیشویی فن باز بسپارید. علاوه بر آن برای استفاده از سایر خدمات منزل مانند نظافت منزل، مبل شویی و... می توانید از طریق سایت و یا اپلیکیشن فن باز با ما در ارتباط باشید.

 

برای سفارش از طریق سایت زیر در ارتباط باشید 

https://mashhad.fanbaz.com/contact-with-fanbaz/

ادمین اینستاگرام
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط