جاکفشی

تاریخچه ی جاکفشی

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

تاریخچه ی جاکفشی :

شامگاه گذشته ، در حالی که برای یک مهمانی آماده می شدم ، کفش های رسمی ام را که در زیر تیره های تخت خوابم خوابیده بود ، کشف کردم.

با بیرون آوردن آنها ، فهمیدم که تغییر رنگ از رطوبت بعدی زیر آن رخ داده است.
در حالی که به دنبال خرید و قیمت جا کفشی برای جلوگیری از آسیب بیشتر ، این حس برای من پیش آمد که تأثیر جعبه های کفش در زندگی ما چقدر ناچیز است و چگونه می توان آن را یکی از مهمترین محصولات از نظر ذخیره و حفظ لوازم جانبی مهم شخصیت ما دانست. : کفشهای ما

اتفاقی افتاده است که از یکی از این همراهان بپرسم ، چگونه آنها به وجود آمدند و به من اعتماد کردند ، آنها داستانی کاملاً برای گفتن داشتند.

‘همانطور که می گویند ،

زمان همه پاشنه ها را زخمی می کند.

خوب ، من از زمان بسیار قدیم محافظ پاشنه و کفش بوده ام.

من کف آنها را نجات داده ام ، اشکالات و گرد و غبار را دور نگه داشته ام ، نیروهای هوای دلسردی از مزاحمت بچه های دوقلوی ام اما در بیشتر مواقع از این امر منصرف شده ام – دور می شوم و اینجا هستم تا به شما بگویم چطور در یک بازه زمانی حدود 200 ساله خرید و قیمت جا کفشی چهره حفظ کفش بوده است. در ادامه بخوانید تا دریابید که چطور جعبه های کفش در این فاصله وسیع از زمان بسیار طولانی قرار گرفته است.

جعبه های کفش

مدت طولانی ، تا اواسط دهه 1800 كبوترها کفش دستباف می ساختند ، و به دلیل سفارشی سازی آنها و نبود سفارشات فله ، نیازی به نگهداری آنها نبود. نیاز به ابزار ذخیره سازی ناشی از اختراع دستگاه چرخ خیاطی و فناوری دیگری است که می تواند کفش را به وسیله اعداد تولید کند و بدین ترتیب در ارزان ترین جعبه های مقوایی قرار گرفت تا بتواند کار ساده ای از نگهداری کفش را انجام دهد.

این جعبه های کفش کارتن وقتی چهره جدیدی پیدا کرد ،خرید و قیمت جا کفشی تبدیل به چهره جدید انقلاب صنعتی شد. مردم برای حفظ کفش های سفارشی خود شروع به خرید جعبه های کفش خالی کردند و در چندین نقطه از جهان پلاکارد هایی با عنوان “جعبه های کفش کارت فروشی برای فروش” رواج یافت.

جعبه های کفش به هویت یک جامعه تبدیل شد و روایت قدرتمندی از اقتصاد و مد را در خود نگه می دارد. آنها وارد زندگی مد روز زنانی شدند که می خواستند کفش های نفیس آنها دوام بیشتری داشته باشد ، در خرید و قیمت جا کفشیجعبه های کفش که به اندازه نمونه هایی که معمولاً فروخته می شوند معمولی نیست.

جعبه کفش-مقوا

در همین زمان ، جعبه های خرده فروشی کفش فاقد هرگونه نماد مد بودند. آنها از نظر عملکرد بسیار مجرد بودند و با طبقه متوسط ​​ارتباط داشتند که ترجیح می دادند با طراحی انبوه تولید کفش و جعبه های کفش های مقوایی معمولی که معمولاً وارد آن می شوند بروید. این جعبه ها اندازه و تعداد را برای تشخیص آسان و با آنها ترجیح می دادند. قادر به ذخیره سازی تا زمان فروش بودند. آنها همچنین به کفش تمیز و نظم داده شده در مغازه اجازه دادند. با توجه به این مزایای اساسی ، که معمولاً نیازهای ذخیره تقریباً در هر مغازه استاندارد را برآورده می کند ، بازار عمده فروشی جعبه های کفش مقوایی شروع به رونق بیشتر کرد.

همانطور که انسان اصلاحات بیشتری را به سبک من می خواست ، او شروع به بازی با موادی که من ساخته شده بودم در مقوا بود که به پلاستیک ، پارچه و فیبر چوب تقسیم می شود. در اکثر موارد ، هر یک پیچیده تر و بادوام تر از مورد موفقیت خود بودند.

جالب است که اکثر جعبه های کفش در مغازه ها تا دهه 90 ، جعبه های کفش مقوایی با درب بودند – همچنین به عنوان “جعبه های باز بالا” شناخته می شدند. آنها هدف خود را کاملاً با پشتکار انجام می دادند ، اما مگر اینکه عدد صحیح شماره گذاری و انباشته شوند ، تا زمانی که یک نفر به محصول مورد نظر نرسد ، امکان انتخاب بدون چک کردن هر جعبه وجود ندارد. سرانجام ، به عنوان یک گزینه جایگزین مناسب در بازار ، جعبه های کفش کفش جلویی داخل قفسه ها قرار گرفتند و بدون هیچ زحمتی برای از بین بردن کلیه ساختار ذخیره سازی قابل مشاهده در یک فروشگاه ، دسترسی و شناسایی آسان تر شدند.

به عنوان یک چیز جالب در میان روایت اصلاحات من و تاریخچه فروش عمده جعبه های کفش های مقوایی با گذشت زمان ، داستان یکی از پسر عموهای خیالی من است: او از شیشه ضد گلوله ساخته شده است ، دارای خرید و قیمت جا کفشی محافظ تمام وقت برای محافظت است و صرفاً به معنای حفظ یک جفت کفش روبی (ادای احترام به کفش از جادوگر اوز) است که 1.6 میلیون دلار هزینه داشته است. (در مورد مشاغل پرمخاطب صحبت کنید ، بله؟)

جعبه کفش-یاقوت کبود

جعبه های کفش در حال حرکت به زمان مدرن تر ، تبدیل به یک ویژگی اجباری در اکثر خانه ها در سراسر جهان شده است. من چهره شرکت ها هستم که آرم های فراموش نشدنی آنها را می خورند و منبع سازماندهی محصولات آنها هستند. هرچه کفش از نظر سبکی متنوع تر می شود و قدرت خرید مردم افزایش می یابد ، جعبه های کفش بیشتر و بیشتر برای برآورده شدن عرضه آنها فروخته می شود.

بنابراین حتی اگر من به خوبی می دانم که شما برای مهمانی که در خرید و قیمت جا کفشی موردش صحبت کرده اید دیر است ، خوشحالم که شما مدتی وقت گذاشتید تا این روایت را درباره جعبه کفش گوش دهید.

ما به روش خودمان مهم هستیم و زمان آن فرا رسیده است که همه شما ارزش خود را با اندازه گیری کامل از توانایی ما درک کرده باشید.
فقط یک چیز را به یاد داشته باشید ، اگر یک کفش متناسب است … آن را با تمام رنگ خریداری کنید. ،

جعبه کفش مهم است و بخش مهمی را حفظ می کند

ادمین اینستاگرام
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط