تعمیر آبگرمکن در مشهد

سرویس و تعمیر آبگرمکن در مشهد

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

سرویس و تعمیر آبگرمکن در منزل

با توجه به اینکه آبگرمکن از وسایل ضروری خانه برای گرمایش آب محسوب می‌ شود، در صورت نگهداری نامناسب ممکن است خطرناک باشد.
سلامت و راحتی شما در خانه از اصلی ‌ترین اهداف ما در فن باز است، بنابراین در این مطلب نکات مهمی را در مورد نگهداری و تعمیرات آبگرمکن ‌های مختلف برای شما بازگو می کنیم.
خواندن این موارد و کنترل آن ها به منظور عیب یابی می‌ تواند هم برای مصرف کننده و هم تعمیرکار راهگشا باشد. با این همه توصیه می شود برای سرویس و تعمیر آبگرمکن دیواری از یک تعمیرکار آبگرمکن دیواری باتجربه کمک بگیرید تا از خطرات و زیان های ممکن جلوگیری شود.

رایج ترین مشکلات آبگرمکن ها

در ادامه به معرفی رایج‌ترین مشکلات آبگرمکن‌ ها می پردازیم.

  •  خاموش شدن شمعک
  •  روشن نشدن شمعک
  • جرقه نزدن الکترود جرقه زن
  •  کوتاه و زرد رنگ بودن شعله شمعک
  •  تاخیر در روشن شدن مشعل پس از باز کردن شیر آب گرم
  •  روشن نشدن مشعل با وجود باز بودن شیر آب گرم

سرویس و تعمیر آبگرمکن فن باز

تعمیر آبگرمکن نیازمند آشنایی با قطعات و رعایت قواعدی است. توصیه می‌شود در صورتی که دانش لازم انجام آن را ندارید، از دستکاری قطعات بپرهیزید.

شما می‌توانید با سرویس دوره ای آبگرمکن از بروز مشکلات گفته شده به سادگی جلوگیری کنید. کافیست تنها با چند کلیک، درخواست خود را برای دریافت خدمات از متخصصی ماهر جهت سرویس و تعمیر سیستم گرمایشی منزل خود از مجموعه فن باز ثبت کنید.

برای اطلاع از قیمت تعمیر آبگرمکن در مشهد، نحوه سرویس دهی و سایر سوالات خود می توانید از راه های ارتباطی اپلیکیشن، سایت و تماس تلفنی با ما در تماس باشید.

برای ارتباط با شرکت فن باز کلیک کنید.

ادمین اینستاگرام
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط