شرکت خدمات آنلاین نظافت منزل در مشهد

شرکت خدمات آنلاین نظافت منزل فن باز در مشهد

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

 

شرکت خدمات آنلاین نظافت منزل در مشهد
شرکت خدمات آنلاین نظافت منزل در مشهد

همه ما تقریبا با شرایط زندگی مدرن آشنایی داریم. کم پیش می آید که یک خانم خانه دار مدام به نظافت منزل مشغول باشد و به تمامی امور منزل بپردازد.  در واقع با پیشرفت تکنولوژی هر زمانی که شما بخواهید، بهترین زمان برای نظافت منزل است. شرکت خدمات نظافتی فن باز با داشتن کادر مجرب آماده ارائه انواع خدمات از جمله نظافت آشپزخانه، نظافت سالن و پذیرایی، نظافت اتاق خواب و نظافت سرویس بهداشتی و حمام و نظافت انباری، نظافت منزل تخلیه و نظافت بعد از اسباب کشی می باشد.

هرکسی برای اینکه کارهایش به شیوه درست انجام شود از متخصص‌ها کمک می‌گیرد. شما نیز می‌توانید با کمک گرفتن از متخصص‌های نظافتی شرکت فن باز، کارهای خانه را به شکل بهتری پیش ببرید و وقت و زمان خود را برای کارهایی مانند کتاب خواندن، فیلم دیدن، تفریح، سرگرمی، همراه با خانواده صرف کنید.

برخی از خدمات نظافت منزل فن باز در مشهد شامل موارد زیر است:

تمیزکاری کامل نظافت کامل واحد

ارتقاء کف نظافت راه پله و پیلوت

تمیز کردن مبلمان و اثاثه یا لوازم داخلی تمیز کردن مبلمان و اثاثه یا لوازم داخلی

درمان محافظت از پارچه نظافت منزل تخلیه و صفر

درمان رنگ نظافت ادارات و سازمان ها

خدمات سفارشی در صورت درخواست خدمات سفارشی درخواستی

برای دریافت خدمات و ثبت سفارش خود تنها کافیست از طریق سایت و یا اپلیکیشن و یا تماس تلفنی اقدام کنید تا نیروهای متخصص ما در اولین فرصت سرویس مورد نظر شما را ارائه دهند.

ارتباط با ما

مجموعه فن باز قصد دارد در کمترین زمان ممکن، با کیفیت ترین خدمات را به شما  کاربران عزیز ارائه دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت سرویس مورد نیاز خود می توانید از دو راه زیر با ما در ارتباط باشید.

با ثبت سفارش آنلاین در فن باز هم میتوانید با ثبت دقیق سفارش و حذف موارد اضافه در هزینه ها صرفه جویی کنید و هم از قیمت دقیق سفارش خود مطلع شوید.

⇓همین حالا در اپ فن باز ثبت نام کنید و از خدمات با کیفیت آن بهره ببرید!!⇓

1- دانلود اپلیکیشن 

2- ثبت سفارش در سایت fanbaz.com

3- تماس تلفنی

ادمین اینستاگرام
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط