طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

سامانه پناه جو  با توجه به پیشرفت دنیای مجازی و اهمیت جایگاه اینترنت در دنیا و جوگیری از هرج و مرج های ایجاد شده توسط سایت های املاک اینترنتی  تصمیم به یاری رسانی به کاربران و مهمتر از آن یاری رسانی به مشاورین املاک پا به عرصه نهاده است. وبسایت سامانه تحت وب بوده یعنی هم از طریق  تلفن همراه و هم رایانه براحتی قابل دسترس است، همچنین اپلیکشن سامانه آماده و در انتظار انتشار می باشد. پناه جو یک وبسایت دلال یا درصد بگیر نبوده و هیچ گونه دخالتی در امورات مشاورین املاک ندارد. ساز و کار سامانه بر خلاف سایر سایت های املاک که مورد محور بوده و هدفشان به نوعی دور زدن مشاورین املاک است ، می باشد. این سیستم کاملا املاک محور بوده و خود را به طور کامل در کنار مشاورین املاک خواهد دید.  آموزش کار در فایل پی دی اف برای شمار ارسال می گردد.

مدیریت صفحه شهرستانی بر عهده ریاست صنف هر شهرستان می باشد(فعالیت های توسط کاربران سیستم انجام می پذرید و هیچ گونه زحمتی بر عهده ریاست صنف نبوده) ریاست صنف این قدرت را دارد که در صورت لزوم فعالیت دفاتر مجازی مشاورین شهر خود را کنترل و یا حتی ویرایش نماید. در صورتی که نیاز به مدیریت مستقیم صفحه شهرستان خود را دارید از طریق همین پل ارتباطی اعلام فرمایید تا نام کاربری و پسورد  برای ورود به صفحه مدیریت برای شما ارسال گردد.

  • در این راستا شخص ریاست صنف حتی قادر خواهد بود بنا به تصمیم خود به طور رایگان کلیه مشاورین املاک شهرستان را در سیستم نام نویسی نمایید. اما ارائه خدمات فایلینگ نیاز به به پرداخت مشاورین خواهد داشت اما سایر خدمات رایگان می باشد.
  • در این سیستم تنها مشاورین املاک دارای جواز قادر به فعالیت خواهند بود.همکاران و مشاورانی که جواز نداشته توانایی فعالیت در سیستم را دارند  اما باید مشخص گردد در کدام دفتر فعالیت های خود را به ثبت می رسانند.
  • قادر خواهید بود از طریق سیستم پیام رسانی کلی سامانه هم به کلیه کاربران و هم به تمام مشاورین املاک توصیه ها و بخشنامه ها را ابلاغ نمایید.
  • استفاده از کلیه خدمات برای روئسای صنف دائما رایگان می باشد حتی بعد از جابجایی و ترک میز مدیریت ثبت ایشان به طور دائم فعال خواهد ماند.

ادمین اینستاگرام
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید
اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط