شستشو موکت منزل در مشهد

شستشو موکت منزل در مشهد

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

شستشو موکت منزل در مشهد

امروزه شستشو موکت به صورت شخصی و در منزل به علت آپارتمان نشینی، سبک جدید زندگی ها و مصرف زیاد آب بسیار کم شده و از نظر اقتصادی به صرفه نمیباشد و معمولا افراد از مراکز ارائه دهنده خدمات نظافتی استفاده میکنند.

ما انواع مختلفی موکت داریم که در شستشو آنها نکاتی دارند که باید رعایت شوند. در ادامه میخواهیم به انواع موکت و نکته هایی که در آنها باید رعایت شوند پبردازیم.

🔹موکت تایل:

موکت تایل یکی از پرطرفدار ترین موکت ها است که از مقاومت و تنوع زیادی برخوردار هستند و بیشتر به عنوان موکت اداری استفاده میشود و بصورت مربع مربع کنار همدیگر قرار میگیرند.

🔹موکت پشمی:

این مدل از موکت ها از لوکس ترین و گران ترین موکت ها میباشد و در ساخت از مواد مصنوعی استفاده نمیشود و شستشو آنها دقت زیادی میخواهد که کار هر کسی نیست برای همین ما به شما شرکت خدماتی فن باز را پیشنهاد میدهیم

🔹موکت کبریتی:

این نوع موکت از قدیمی ترین موکت ها میباشد که اکثرا در خانه همه ما پیدا میشود. موکت کبریتی طرح ساده ای داشته و بخاطر جنس مقاومش معمولا در جاهای مانند راهرو ها استفاده میشود که رفت و امد زیادی دارد و در هنگام شستشو باید مراقب باشیم که به بافت آن آسیب نرسانیم که باعث پارگی نشود .

🔹موکت چمن مصنوعی:

این نوع موکت معمولا در جاهایی مانند کافه و رستوران، بالکن و باشگاه ها استفاده میشود و  شستشو این نوع موکت نیاز به دستگاه های شوینده مخصوصی دارد.

🔹موکت نایلونی:

این نوع موکت معمولا در منازل استفاده میشود. ماندگاری این موکت بالاست و به دلیل نرم و مقاوم بودنش بسیار محبوب است در ضمن بهتر است که هنگام کثیف شدن در کمترین زمان ممکن شسته شود.

ارتباط با ما

مجموعه فن باز قصد دارد در کمترین زمان ممکن، با کیفیت ترین خدمات را به شما همشهریان مشهدی عزیز ارائه دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت سرویس مورد نیاز خود می توانید از دو راه زیر با ما در ارتباط باشید.

با ثبت سفارش آنلاین در فن باز هم میتوانید با ثبت دقیق سفارش و حذف موارد اضافه در هزینه ها صرفه جویی کنید و هم از قیمت دقیق سفارش خود مطلع شوید.

⇓همین حالا در اپ فن باز ثبت نام کنید و از خدمات با کیفیت آن بهره ببرید!!⇓

1-دانلود از کافه بازار

2- ثبت سفارش در سایت

 

 

ادمین اینستاگرام
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط