رپورتاژ آگهی شرکت قالیشویی

مزایا اسکرابر فلامک ماشین

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال
جدول اطلاعات
عنوان مقاله

مزیت‌های استفاده از اسکرابر

کلمه کلیدی اصلی اسکرابر
کلمات کلیدی زمین شوی صنعتی – کفشوی صنعتی

 

نظافت و تمیزی همیشه یک مسئله مورد تحسین و حمایت بشر بوده است. همه ما روزانه محیط اطراف خود را تمیز و دور از آلودگی می‌نماییم‌. اما آیا تا به حال به این فکر کرد‌ه‌اید که در محیط‌های بزرگی نظیر کارگاه‌ها، پاساژ‌ها و مراکز خرید، فرودگاه‌ها و… امر نظافت به چه صورت اعمال می‌شود؟ در حقیقت در این مکان از اسکرابر که با نام‌های زمین شوی صنعتی و یا کفشوی صنعتی نیز شناخته می‌شود، استفاده می‌شود. این دستگاه فوق العاده که دارای مکانیزمی تقریبا خودکار است فضای کف محیط‌های بزرگ را به خوبی شستشو داده و برق می‌اندازد. استفاده از اسکرابر مزایای بسیاری را برای صاحبین این امکان به همراه دارد که در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

  • زیبا و پاک سازی محیط

بدون شک تمیز کردن کف زمین با تی و وسایل شتستشو دستی یک امر وقت‌گیر است. اگر صحبت در مورد مکان‌های بزرگی نظیر مراکز خرید باشد نه تنها وقت‌گیر است بلکه حتی غیرممکن است. در نتیجه محیط مورد نظر از نظافت کافی برخوردار نخواهد بود و سبب جذب مشتری نخواهد شد به خصوص در شرایط کرونایی حال حاضر که تمیزی محیط چند برابر گذشته حائز اهمیت است. همه ما با ورود به فضاهای بزرگ از خنکی، زیبایی و تمیزی آن لذت می‌بریم اما اگر با ورود به چنین فضایی با کثیفی مواجه شویم به هیچ عنوان دوباره قصد ورود به آن مکان را پیدا نمی‌کنیم. در واقع زیبایی، تمیزی و حتی میزان براق بودن محیط از مواردی است که سبب جذب افراد می‌شود و صاحبان این مکان‌ها به خوبی از این مورد اطلاع دارند. بهترین راه برای کسب این نظافت استفاده از اسکرابر است که به بهترین شیوه، این مهم را ممکن می‌سازد.

کاهش نیروهای خدماتی

پیش‌تر گفتیم که شستشوی محیط‌های بزرگ به صورت دستی ممکن نیست اما حتی اگر شخصی قصد عملی کردن آن را داشته باشد باید تعداد بسیار زیادی از نیروهای خدماتی را به کار بگیرد که این امر نیازمند صرف هزینه کلانی است. چنین امر دور از ذهنی علاوه بر خرج هزینه بالا، سبب شلوغی محیط در محیط‌های پرتردد و همچنین عدم کسب نظافت مورد نظر خواهد بود چرا که سطح تمیزی قابل کسب از طریق نظافت با اسکرابر با نظافت دستی به هیچ وجه قابل مقایسه نیست. در صورت استفاده از اسکرابر، شما تنها به تعداد انگشت شماری جهت کنترل دستگاه نیاز دارید و بس! یک اسکرابر خود با پاشیدن آب و مواد شوینده و شستشوی سطح با آنها از طریق برس‌های چرخشی خود به راحتی سطح را به بهترین شکل شستشو داده و در آخر با سیستم مکنده تعیبه شده در پشت، آب، شوینده‌ها و آلودگی‌ها را از روی سطح به صورت کامل جمع می‌کند.

انواع زمین شوی صنعتی

دستگاه زمین شوی صنعتی در مدل های مختلف ساخته شده که هر کدام از آنها برای نظافت مکان خاصی استفاده می شود. برای مثال، از سوییپر و جاروی خیابانی برای تمیز کردن معابر و خیابان های شهر استفاده می گردد. اما به طور کلی، زمین شوی صنعتی از نظر منبع تغذیه به دو نوع برقی و باتری دار تقسیم بندی می شود که در ادامه به طور کامل شرح داده ایم.

زمین شوی باتری دار: برای استفاده از دستگاه زمین شوی صنعتی از نوع باتری دار، دستگاه باید در مدت مشخصی شارژ شود. مدت زمان کار کردن زمین شوی شارژی بستگی به ظرفیت باتری دارد. این مدل دستگاه ها برای محیط هایی مناسب است که به تعداد کافی کابل برق وجود ندارد.

زمین شوی برقی: اسکرابرهای برقی  با اتصال به برق شهری کار می کنند و در زمان استفاده از آنها هیچ محدودیتی از نظر تمام شدن باتری وجود ندارد. اما بهتر است برای انتخاب این نوع زمین شوی صنعتی به مشخصات، مساحت و همچنین میزان شلوغی محیط دقت کرد.

در یک ساعت چه مساحتی از محیط با اسکرابر برقی تمیز می شود؟

مساحتی که توسط اسکرابر برقی در یک ساعت تمیز می شود به پارامترهای مختلف بستگی دارد که هم به محیط و هم به ساختار دستگاه مربوط می شود. هر چقدر پهنای شستشوی دستگاه و ظرفیت مخزن های آن بیشتر باشد می تواند در مدت زمان بیشتری کار کند. و همچنین اگر میزان آلودگی محیط بیشتر باشد مخزن دستگاه زودتر پر می شود که باید برای خالی شدن آن زودتر اقدام کرد.  به طور کلی، اسکرابر برقی می‌تواند مساحتی به اندازه ۱۵۰۰ الی ۶۰۰۰ متر مربع را تمیز کند.

 

انواع اسکرابر را از فلامک ماشین بخرید!

اگر شما هم قصد دارید برای نظافت محیط‌ خود یک اسکرابر و زمین شوی مناسب تهیه کنید تنها کافیست به مشاورین و کارشناسان این شرکت مراجعه کرده تا از میان انواع موارد موجود نظیر اسکرابر یا زمین شوی صنعتی، جاروی صنعتی، جاروی شهری  واترجت صنعتی، مکنده صنعتی و … با توجه به نیاز و خواسته شما بهترین مورد را به شما معرفی کنند و بهترین نوع اسکرابر را از فلامک ماشین تهیه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید موارد گفته شده می‌توانید به نشانی اینترنتی شرکت فلامک ماشین http://www.falamakmachine.com  مراجعه نمایید.

. شماره تماس :    09122088156  —-   88535444 –

 

ادمین اینستاگرام
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط