ویژگی های یک قالیشویی خوب ؟

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

شستن فرش و قالی یک دغدغه برای همه مردم است. معمولا از دم عید که بیش‌تر افراد قصد خانه تکانی دارند، فرش‌های خود را به قالیشویی می‌دهند. اگر هم حیاط داشته باشند خودشان کار شست‌و‌شو را انجام می‌دهند. یکی از چالش‌های مهم، انتخاب یک قالیشویی کاربلد و حرفه‌ای است.

بهترین زمان برای شستشوی فرش از فروردین تا شهریور است . چراکه در این ایام به دلیل آفتاب ، خشک شدن فرش بطور طبیعی اتفاق افتاده و فرش در زیر آفتاب ضدعفونی شده و رنگ شفاف و خوش بخود میگیرد . همچنین شکستگی فرش که نگرانی مشتریان است پیش نمی آید .

در ادامه نکاتی را بررسی کردیم که شمارا رهنمایی می کند در انتخاب یک قالیشویی خوب

 

 

انتخاب بهترین روش برای شستشو 

یک قالیشویی خوب باید روش‌های مختلفی برای شستشوی انواع فرش بکار بگیرد که نیاز به دانش کافی و متخصص در آن زمینه دارد. علت آن این است که کمترین آسیب به طرح، بافت و رنگ فرش وارد کند. در بسیاری از قالیشویی‌ها فرش‌های دستبافت و فرش‌های ماشینی به‌صورت جداگانه شسته می‌شوند. زیرا ظرافت بافت فرش دستبافت بیشتر بوده و به همین دلیل نیاز به یک روش خاص شستشو دارد.

 

حمل‌ونقل مناسب قالیشویی

اگر شرکت قالیشویی ، شستشوی مناسب را با رعایت تمام اصول آن رعایت نماید تا فرش شسته و تمیز باشد. اما در تحویل آن دقت لازم به خرج ندهد، امکان آسیب‌زدن یا کثیف کردن فرش خواهد بود. پس با کوچک‌ترین بی‌دقتی و اهمال‌کاری در انتقال فرش در حمل‌ونقل، تمامی زحمت‌های انجام شده به هدر خواهد رفت. نتیجه آن عدم رضایت مشتریان از خدمت گرفته شده است.

 

امتیاز تجربه و سابقه کار بالا

تجربه داشتن کارخانه‌های شست‌و‌شوی فرش، یک امتیاز محسوب می‌شود. در‌مقابل، اهمیت دادن به مشتری، باعث جلب رضایت آن‌ها می‌شود. سال‌های زیادی است که کارخانه‌ها به اعتبار خدمات با‌کیفیت، توانسته‌اند مشتریان زیادی را به خود جذب کرده و حفظ‌شان کنند.

 

تیم پاسخگو و پشتیبانی فعال قالیشویی

یک قالیشویی معتبر و خوب بایستی راه‌های ارتباطی مختلفی را برای مشتریان خود فراهم نماید. این مسیر ارتباطی باعث افزایش پاسخگویی به تمام سوالات مشتریان می‌گردد. نتیجه آن، ایجاد احساس اطمینان در مشتریان به قالیشویی است. وجود یک تیم پشتیبان و فعال سبب ایجاد و افزایش اعتماد مشتریان و نیز رفع و بررسی هرگونه مشکل می‌شود.

 

 

ادمین اینستاگرام
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط