طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

برای پیش بینی قیمت سهم ، درست ترین روش این هست که به همه سهم ها و جفت ارزها با یک چشم نگاه نکنیم. یک سری تغییرات در قیمت سهام بنیادیست! مثلا تغییر قیمت جهانی! مثلا تغییرات سیاسی! آیا آمدن ترامپ را در نمودارها می شد دید؟ آیا افزایش قیمت های جهانی کامودیتیها را میشد در نمودارها دید؟

یک سری سهام هست بازیگر تکنیکال دارند! سهم کاملا خوش روند و لیکویید هست! یک سری سهام هستند که هیچ قاعده خاصی ندارند. یک پول هوشمند وارد سهم شده و به همین خاطر شارپ بالا میروند.

بیشتر بخوانید: دانلود متاتریدر 4

همه تحلیلگران هم سعی میکنند با روش هایی که بلد هستند تحلیل خود را با روند سهم منطبق کنند.

بذارید مرحله به مرحله باهم بریم جلو بریم. یک ترکیب ساده از همه روشها میتواند ما را بدون ریسک به سود برساند. میخواهم مثال براری خرید سهام بزنم ولی اگر ذهنتان را باز کنید می توانید برای فارکس و باینری آپشن هم از آن استفاده کنید.

بررسی سوددهی شرکت

خب اول ببینیم روند سود سازی شرکت در سال های اخیر اگر رو به رشد بوده بقیه شرایط را بررسی کنیم. در حقیقت قدم اول را گذاشتم انتخاب سهم بر اساس شرایط فاندامنتالی، چون شخصی که آمده پیش من یک شخص بسیار پولدار است و می خواهد با حجم بالا به دید دو ساله سهم بخرد. در صورتی که خیر بود که معامله نمیکنیم و در صورت اینکه از فیلتر مرحله اول رد شد میریم سراغ مرحله بعد.

بیشتر بخوانید: سیگنال فارکس

بررسی مناطق حمایتی و مقاومتی

مرحله دوم: چک میکنیم آیا سهم نزدیک به حمایت خود است؟ انواع حمایت ها عبارتند از:

  1. خط روند
  2. استاتیک و نقطه به نقطه
  3. اعداد رند
  4. فیبوناچی
  5. کف سالانه / ماهانه

بررسی الگوهای کندلی

خب پرایس اکشن در این مرحله استفاده میشود، چک میکنیم آیا در نزدیکی نقاط حمایتی یک الگوی کندلی که نشان از قدرت گرفتن گاوها داشته باشه اتفاق افتاده یا خیر؟ در جلسه قبل الگوهای کندل آورده شد. خب بریم مرحله بعد ببینیم کی باید بخریم بالاخره!

تحلیل حجمی برای پیش بینی قیمت سهم

خب در مرحله بعد حجم معاملات را بررسی میکنیم. خب اگر حجم هم تایید کننده شروع یک روند صعودی پرقدرت بود وارد معامله میشویم.

ادمین اینستاگرام
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید
اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط