طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

یکی از مهمترین موارد برای پیاده سازی دکوراسیون داخلی منزل مبل راحتی است که انواع مختلفی دارد که از جمله آنها می‌توان به مبل ال, مبل یو شکل , مبل های چرمی و مبل چستر اشاره کرد.

در زمان تعمیر مبل و یا خرید مبلمان جدید در صورتی که انواع مبل راحتی را با دقت و با انتخاب صحیح رنگ و درستی انتخاب کنید می‌تواند دکوراسیون شما را جلوی دیگری ببخشد و چیدمان منزل شما را به شکل منحصر به فردی خاص کند. یکی دیگر از مواردی که در انتخاب مبل راحتی اهمیت دارد انتخاب نوع اسفنج و فوم به کار رفته در مبل است.

به این دلیل که به خاطر استفاده زیاد از مبل راحتی معمولا بعد از گذشت مدت زمانی قسمت نشیمن مبل و دسته ها دچار خرابی و افت می‌شود . با استفاده از فوم با کیفیت می توانید از کیفیت مبل خود مطمئن تر شوید فوم سرد و اسفنج ۳۵ کیلویی بهترین موارد برای استفاده در قسمت اسفنج و فوم مبل هستند.

مورد دیگری که اهمیت زیادی دارد نوع پارچه مبل و دوخت آن است انتخاب پارچه در دوام و زیبایی مبل تاثیر زیاد دارد.

تعمیر مبل

تعمیر مبل

معمولا مبل راحتی ظرافت کمتری نسبت به استیل دارند و دلیل کمتر بودن ظریف کاری با هزینه کمتر از سایر مبل ها تامین می شود. کارشناسان ما این اطمینان را به شما می دهد که کار شما در اسرع وقت با کمترین هزینه انجام شود برای تعمیر مبل راحتی اطلاعات بعد از سالم بودن کلاف مبل ها را مطمئن شود. از آنجایی که اکثر اوقات کلاف مبل راحتی در زیر پارچه پنهان شده است بعد از برداشتن پارچه خرابی و یا شکستگی کلاغ نمایان می شود.

همانطور که پیشتر گفتیم قبل از رویه کوبی باید تعمیرات لازم روی کلاف انجام شود نکته بعدی در تعمیر مبل راحتی اهمیت دارد استفاده از فوم با کیفیت بر اساس نوع کار در نهایت انتخاب پارچه مبل است که بر اساس سلیقه و انتخاب مشتری روی کار کوبیده می شود اهمیت ویژه ای دارد.

بهتر است قبل از تهیه مبل جدید ابتدا در مورد تعمیر مبلمان فعلی خود تحقیق و استعلام قیمت کنید در صورتی که نظر شما جلب و تامین نشد برای تهیه مبل های جدید اقدام کنید.

انواع پارچه مبلی

معمولا برای انتخاب پارچه مبل راحتی محدودیت خاصی وجود ندارد و انواع پارچه های چرمی , پارچه چرم , کتان , پارچه مخمل , پارچه جیر , میکروفایبر و پارچه نخی برای تعویض رویه مبل راحتی استفاده می شود.

تعمیر مبل چرم

تعمیر مبل چرم

با توجه به قیمت زیاد مبلمان در صورتی که مبل شما دچار خرابی شده باشد می توانید با استفاده از تعمیر مبلمان و تماس با یک تعمیرکار حرفه ای مبل های خود را مجدد نو کنید. حتی اگر شرایط اقتصادی این چند سال را هم ندیده بگیریم باز هم تعمیر مبلمان مراتب به صرفه تر از خرید مبلمان جدید است و اگر تمایل دارید دکوراسیون خود خانه خود را شکل جدیدی بدهید می توانید با هزینه به مراتب کمتر از خرید مبلمان نو با تعمیرات این کار را انجام دهید در خیلی از موارد هزینه تعمیرات حتی از نصف هزینه خرید مبلمان جدید نیز کمتر است.

بیشتر مواقع بعد از انجام تعمیر مبل چرم , تغییرات به قدری زیاد است که اکثر مشتریان باور نمی کنند که مبلمانی که می‌بیند همان مبل هاب قدیمی خودشان است.

البته که با تعمیر مبل استیل به مراتب هزینه خیلی بیشتری صرفه‌جویی می‌شود چراکه قیمت مبل استیل بسیار به کلاف آن و اسکلت آن وابسته است و در زمان تعمیر بیشتر پارچه و رویه مبل است که عوض می شود.

مراحل تعمیر مبل

برای تولید انواع مبل ابتدا کلاف مبل ساخته می‌شود بعد از آن به پرداخت کلاف و سمباده کشیدن روی آن می پردازند. در نهایت و در صورت لزوم رنگ کاری کیلاف انجام میشود.

بعد از این که پارچه مبل دوخته شد فرآیند رویه کوبی انجام می‌شود. که رویی کوبی آخرین و مهم ترین مرحله تولید مبلمان است و که باید توسط فرد باید با تجربه و متخصص انجام شود.

تعمیر مبل در تهران

تعمیر مبل در تهران

تعمیر مبل در شهر تهران با هدف ارائه کیفیت بالا و خدمات استاندارد همشهریان عزیز کلیه خدمات تعمیر مبل و رویه کوبی مبل توسط مبل کوثر در سراسر تهران با سرویس حمل رایگان و ایاب و ذهاب و مشاوره رایگان ارائه می شود.

تعمیرات مبل شامل چه مواردی می‌شود؟

اما قبل از اینکه بخواهید برای تعمیر مبل راحتی خود اقدام کنید ابتدا باید بررسی کنید که خرابی مبل شما در چه حدی است. اگر خرابی شما یکی از این موارد است اصلا نگران نباشید چرا که مبل شما قابل تعمیر است:

  • خرابی و پاره شدن پارچه مبل راحتی
  • پوسیده شدن پارچه میل راحتی
  • شکستگن پایه مبل راحتی
  • لق شدن شکستن کلاف مبل (اسکلت مبل)
  • به صدا افتادن فنر های مبل راحتی
  • فرو رفتگی کفی مبل و دسته ها

در صورتیکه مبل خود را به شرکت های معتبر بسپارید کلیه موارد ذکر شده را می توانند برای شما تعمیر کنند. اما اگر برای تعمیرات مبل به افرادی که تخصص و مهارت کافی ندارند اعتماد کنید نتیجه کار مطلوب نخواهد بود .

هزینه تعمیر مبل تهران

هزینه تعمیرات مبل

هزینه تعمیر مبل راحتی, به دلیل اینکه معمولا مبل های راحتی ظرافت کمتری نسبت به تعمیرات مبل استیل دارند به خاصر کمتر بودن ظریف کاری با هزینه کمتر از سایر مبل ها تعمیر می شوند. کارشناسان ما این اطمینان را به شما میدهند که تعمیر مبل شما در اسرع وقت و با کمترین هزینه انجام شود.

برای تعمیر مبل راحتی در ابتدا باید از سالم بودن کلاف مبل راحتی مطمئن شد. از آنجایی که اکثر اوقات کلاف مبل راحتی در زیر پارچه پنهان شده است بعد از برداشتن پارچه, خرابی و یا شکستگی های کلاف نمایان میشود. همانطور که پیشتر گفتیم قبل از رویه کوبی باید تعمیرات لازم روی کلاف انجام شود. نکته بعدی که که در تعمیر مبلمان راحتی اهمیت دارد استفاده از فوم با کیفیت بر اساس نوع کار است. در نهایت انتخاب پارچه مبل که بر اساس سلیقه مشتری و انتخاب او روی کار کوبیده می شود.

تعمیرگاه خوب تعمیر مبلمان

در حال حاضر سایت ها و اپلیکیشن های خدماتی زیادی هستند که در زمینه تعمیرات داخلی منزل , خودرو و حتی تعمیر مبلمان فعالیت میکنند. از جمله سایت هایی که شما در صفحه اول گوگل با آنها مواجه میشوید سایت مبل کوثر , خدمت از ما , استادکار , سرویس معرفی خدمات سنجاق و هوم سرویس هستند . یکی از معتبرترین سایت هایی که طی چند ماه گذشته راه اندازی شده و دارای جواز کسب و سایبقه بیشتر از ۲۰ سال است که در زمینه رویه کوبی مبل و تعمیرات مبل کار میکند تعمیرات مبل کوثراست .برای اطلاعات بیشتر درباره تعمیر مبل به سایت مبل کوثر مراجعه کنید.

تعمیر مبل

ادمین اینستاگرام
افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط